First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply cerita seram*hantu*
Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 2/22/08
2916 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Malaysia
Offline
Posted 2/22/08
aku ader juga kok...Ko tahu x masa aku pegi kem singkir lawan tan sekolah.Tempat tu kat hutan tepi gunung jerai tuuu.........Bila malam aku tidur dalam khemah.Aku xleh tidur sepanjang malam sampai la pagi tu..aku sorang jer yang x tidur lagi...Aku dengar bunyi orang jalan pukul 3 pagi..Mana ada orang jalan pukul 3 pagi kan
Moderator
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Kamina City
Offline
Posted 2/22/08

championimani wrote:

aku ader juga kok...Ko tahu x masa aku pegi kem singkir lawan tan sekolah.Tempat tu kat hutan tepi gunung jerai tuuu.........Bila malam aku tidur dalam khemah.Aku xleh tidur sepanjang malam sampai la pagi tu..aku sorang jer yang x tidur lagi...Aku dengar bunyi orang jalan pukul 3 pagi..Mana ada orang jalan pukul 3 pagi kan


ahahah kalau ang nak tau kat gunung jerai tu mmg banyak hantu*sbab aku org kedah aku tau la* diaktakan gak ada org carik semangat hantu malam2 x pon sembah setan utk nak bagik mng nombor ekor
Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 2/22/08
Malaysian
3690 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / behind u !! (mala...
Offline
Posted 2/22/08
Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 2/23/08
Moderator
8468 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Unknown
Offline
Posted 2/23/08
wahh.. cite psal gnung jerai.. dh cam lagu cinta pantai merdeka lak.... dlm lgu x bgtau pn tmpt tu seramm...
2916 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Malaysia
Offline
Posted 2/24/08
ko gila ker?tempat tu mmg la....Ko pegi la sana buat berani nanti dia mai kat hang baru tau..Demam 1 tahun satgi kut
2916 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Malaysia
Offline
Posted 2/24/08
kongsikan pendapat anda semua di dalam Kedah Darul Aman group.Cari search mesti jumpa.Pastu join,baru rock!!!
Malaysian
6914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ~MaLaYsiA~
Offline
Posted 2/24/08
promot nmpk...
Malaysian
5293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Malacca ,Malaysia...
Offline
Posted 2/24/08
aper nak takutkan diorang kan makhluk allah jugak
Malaysian
5227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / malaysia
Offline
Posted 2/24/08
alhamdulillah.....trus ilang prasaan takot aku bile dgr snake nye ayat tu..
Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 2/24/08
Malaysian
5293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Malacca ,Malaysia...
Offline
Posted 2/24/08

HA ha ha...aku sajer jer nak kasi koghang takut balik......hi hi hih hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


2916 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Malaysia
Offline
Posted 2/25/08
wkakakaka
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.