First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply What do you do in high school
Member
48628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / from the midnight...
Offline
Posted 2/15/08
Me kinda class clown and prankster. . . nothin much i can do teachers never believed in me, so i dont believed in their rules
Member
4764 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 2/18/08
well the only class i look forward to is world geo because the work is just copy and the teacher just says do you work or pertend to but he band food now its kinda boring cuz ppl just yell about wanting food (annoying)
Member
1343 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines
Offline
Posted 3/20/08
yay!! High School..

teachers don't have to train us
like robots just like preschool and gradeschools

High School is more mature enough to be
still in their control
Member
1454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / B.E.D.R.O.O.M
Offline
Posted 4/11/08
in school...well...actually....my body is in the class but my mind is in the world of anime....so when the teacher calls on me...i can't say anything much....
Member
1619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Australia!!!
Offline
Posted 4/11/08
high school...
I guess i spent almost most of my spare classes now
or else most of my boring classes...
drawing...
Member
2933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / The Galaxy of Gui...
Offline
Posted 4/22/08
talk =)
Member
447 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Somewhere near yo...
Offline
Posted 4/22/08
Eh...dunno?maybe go find a girlfriend?
Member
27 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / clow country
Offline
Posted 4/22/08
drawing most of the time... prtending taking up notes!ahahah
Posted 4/22/08
doodle in the corner of my notes or write poetry
Posted 4/23/08
Drawing and listening[In my head]To DBSK's songs X)
THe teachers never asked me for an answer so i'm saved.
Member
1619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Australia!!!
Offline
Posted 4/25/08

-Kyuhyun wrote:

Drawing and listening[In my head]To DBSK's songs X)
THe teachers never asked me for an answer so i'm saved.


Lol same here
since they know i'm afraid of talking in front of peoples and making me
cry isn't their objection
Member
4840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / Zeta-Reticuli
Offline
Posted 4/29/08
drawing and reading a book that's usually not in line with the lesson...
not really listening to the teacher
Member
2184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / NY
Offline
Posted 5/1/08
i CUT!!!!
Member
526 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Los Angeles, Cali...
Offline
Posted 5/2/08
I just try and listen... if i can't i'll just take cat naps in class
I just try my best to get onto the honour roll
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.