WEEKEND TICKETS GOING FAST!

PRICES GO UP AT THE GATE

PURCHASE TICKET
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
Target had transgender buttons, but these hashtags are funny lol
Banned
21684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 5/15/17

Yellow is a god awful color tho
And blue is related to male so wouldnt that be making they a male pronoun?
Also those hashtags lol
#literallyshaking
Shopkin aisle?? Lmao at this point i cant tell if they are making fun of it or serious
17775 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / In a van down by...
Offline
Posted 5/15/17
I'm surprised that there's no hype about this. Because you know someone is going to BITCH about this
Banned
21684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 5/15/17

Nogara-san wrote:

I'm surprised that there's no hype about this. Because you know someone is going to BITCH about this


Its just buttons, i have bags covered in buttons cuz i collect em, but no one rly notices unless ur like up close for awhile
Now if it was t shirts or some shit then id be a little upset
17775 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / In a van down by...
Offline
Posted 5/15/17
Oh, I don't mean on a personal level. I mean someone finding this in their local Target and going on a viral rant about it.

They did it for the bathroom thing and when Target decided to go with gender neutral toys...
Banned
21684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 5/15/17

Nogara-san wrote:

Oh, I don't mean on a personal level. I mean someone finding this in their local Target and going on a viral rant about it.

They did it for the bathroom thing and when Target decided to go with gender neutral toys...

Toys have always been gender neutral if you ignore what assholes say. I never playedwith dolls, i did dinos hot wheels beyblades lol i played video games since I was 5
All u have to do is ignore the runny nosed asshoel goin " gwirls arent supposed to pway wif cars
qwueri 
19671 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M
Online
Posted 5/15/17
Someone had weird spelling in a hashtag haha?
24717 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Croatia
Offline
Posted 5/15/17
That is lovely.
Banned
20726 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Hoosierville
Offline
Posted 5/15/17
Why don't we just go back 1000 years and make pink for boys and blue for girls. Maybe that will stop the feminists from crying, it won't.
20348 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Imoutoland!
Online
Posted 5/15/17

redokami wrote:


Nogara-san wrote:

I'm surprised that there's no hype about this. Because you know someone is going to BITCH about this


Its just buttons, i have bags covered in buttons cuz i collect em, but no one rly notices unless ur like up close for awhile
Now if it was t shirts or some shit then id be a little upset


Why? T-Shirts and Buttons with the same content would only differ in the chance of being noticed. It seems content would be more important. I do not really see the difference, but I do not use lapel pins, if those are what they are called.
5281 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 5/15/17 , edited 5/18/17
I still don't give a fuck about peoples pronouns.
Sogno- 
47758 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / SC
Offline
Posted 5/15/17

D4nc3Style wrote:

I still don't give a fuck about peoples pronouns.


11356 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / M
Offline
Posted 5/15/17
Okay, "ask me about my pronoun"

now that's pretty funny
17775 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / In a van down by...
Offline
Posted 5/15/17

redokami wrote:


Nogara-san wrote:

Oh, I don't mean on a personal level. I mean someone finding this in their local Target and going on a viral rant about it.

They did it for the bathroom thing and when Target decided to go with gender neutral toys...

Toys have always been gender neutral if you ignore what assholes say. I never playedwith dolls, i did dinos hot wheels beyblades lol i played video games since I was 5
All u have to do is ignore the runny nosed asshoel goin " gwirls arent supposed to pway wif cars


True. I played with cars and didn't really like baby dolls when I was little.
14538 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 5/15/17
I have no issue with this.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
You must be logged in to post.