First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Activist believes planet of the apes is racist.
21289 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Leanbox, Gameindu...
Offline
Posted 7/12/17
Here we go again
39738 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Georgia, USA
Offline
Posted 7/13/17
Oh man this shit is gold. That guy is narcissistic as fuck.
I saw some people point out the puffy vest's resemblance to the ape soldier uniforms of the first movie:

So maybe it was a reference to that and not Deray. Or it was entirely coincidental. I like the soldier uniform theory though.
54633 cr points
Send Message: Send PM GB Post
101 / M
Offline
Posted 7/13/17
Hm.. That never once cross my mind.. I just see it as new species trying to fit in once they became intelligent being. They hate human race for putting them in cages.
Posted 7/13/17

Amyas_Leigh wrote:
Oh man this shit is gold. That guy is narcissistic as fuck.
I saw some people point out the puffy vest's resemblance to the ape soldier uniforms of the first movie:
So maybe it was a reference to that and not Deray. Or it was entirely coincidental. I like the soldier uniform theory though.


Considering that this reboot starts from the "beginning" as to what should, eventually, end up in a similar timeline as the 1968 film ("Planet of the Apes") I would say that the idea that the soldier vest is meant to be similar to what was used in the original. The '68 film had their Apes dressed with a puffed out jacket/vest. Just because it's a newer fad these days to wear them means fuck-all when it comes down to the directors trying to stay true to the original outfits. Just because Deray wears a puff vest doesn't instantaneously correlates him to the apes on-screen.

The ego on that guy is monstrous. lol
lawdog 
44823 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 7/13/17

HopexLight wrote:

Baah this is not the way to go BLM people, I was behind this movement for a bit but it's just snowballed into pure stupidy just like that whole all lives matter and blue livers matter shit(though those two are more of an lol white people wanna be racist but don't wanna be racist thing imo)


BLM has always been pure stupidity. It always has been a radical, Marxist/Communist front group.
14426 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/13/17

Amyas_Leigh wrote:

Oh man this shit is gold. That guy is narcissistic as fuck.
I saw some people point out the puffy vest's resemblance to the ape soldier uniforms of the first movie:

So maybe it was a reference to that and not Deray. Or it was entirely coincidental. I like the soldier uniform theory though.


Everything about that damned, dirty ape is right and needs to be copied. From that coifed mane to the gauntlets to the bloused trousers in the knee-high boots.
4940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Cat Empire
Offline
Posted 7/13/17
???

I do support BLM if it's speaking against injustices

But like

??
2279 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/17/17 , edited 7/17/17
i'm guessing a good way to determine what/who is racist by having a racist of an extremist group (BLM) call it as such it for us ? If he thinks the monkey is him then by all means, let him.

I just want to know where I can buy the exact same jacket? I'll wear it when i'm near this guy and see if he will jump at me like some savage animal.
anfex 
1052 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 7/17/17
Apes Together Strong!
1541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 7/17/17

HopexLight wrote:

Baah this is not the way to go BLM people, I was behind this movement for a bit but it's just snowballed into pure stupidy just like that whole all lives matter and blue livers matter shit(though those two are more of an lol white people wanna be racist but don't wanna be racist thing imo)


in every group there are morons. hell, look at the Trump supporters that thought Logan was an anti-Trump movie because one of the villains was named Donald.
1541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 7/17/17

Rujikin wrote:

Hahaha wow. So black lives matter just implied black people are apes. What's even funnier is that the apes in planet of the apes is smarter than this human "activist". So this dude is literally dumber than a bunch of apes.

The memes write themselves these days! Praise kek!


sylarpetrelli wrote:


Kefkapwnsall wrote:

Sees Daily Caller
Okay this is clickbait. I hate that site can we please use links that aren't run by transphobes


Alright, you don't like the website. How is it clickbait though?


He doesnt like a link used so he's attacking the link. Kefka makes little sense most of the time think nothing of it.


technically black people are apes... but so are whites, asians and every other group you can think of. but this guy seems to take it to a moronic level
880 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / Mississippi
Offline
Posted 7/17/17

harbl_the_mage wrote:

I miss the old days before easily offended millenials had 24 hours access to the internet.


I missed the days when people didn't blame everything on millenials just because they are millenials.
Posted 7/17/17
I saw the trailer for the movie and was like thumbs down i looked across to see my husbands expression he was shaking his head
at least we both agreed this movie would be a waste of our money.
6420 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / Pacific North West
Online
Posted 7/17/17
Its crap likes this that has denied me the enjoyment of that cute little taco bell dog because somehow that was racist.
3496 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Seoul, South Korea
Offline
Posted 7/17/17

Ashliet wrote:


harbl_the_mage wrote:

I miss the old days before easily offended millenials had 24 hours access to the internet.


I missed the days when people didn't blame everything on millenials just because they are millenials.


To be fair, most of these people are millennials. It's probably not because they are millennials but they usually are millennials, whether or not that has anything to do with it.

Either way, millennials are gonna be the punching bag for years to come.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.