First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
if ever there is a supernatural school... would you dare entering/studying in it?
4837 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Philippines
Offline
Posted 2/16/08 , edited 2/16/08
for me.. if its a super natural school for monster,gods,angels,demons,vampires,mermaids or a school exclusive for aliens that are superhumans coming from the other side of the universe. there is no need asking!!!!l its the chance of the lifetime! i'll gonna enter that school in no time and start studying!!!! and start playing around.. i wish that im not gonna get captured!!! but i'll love it more if its an all girl school... hahaha.. and also i want to meet somewhat the princesses of each race... hihihihi... then they fall inlove with me!!! hahahahaa!! no way im gonna get out of that school alive!!! or else kamisama and daimakaicho will going to get me!
Posted 2/16/08
well I'm satisfied with my school so I don't think I would transfer
but if it was for further studies I might try it ^^
1371 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / japan i hope
Offline
Posted 2/16/08
i will try
11744 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Florida
Offline
Posted 2/16/08
Hell Yeah I would enter that school. I would try to get myself a vampire girl friend to ^__________________^
Posted 2/16/08
I would enter so i could study why vampires like blood so much then i would leave before they would kill me
2337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Wilshire and some...
Offline
Posted 2/16/08
of course, as long as its not like youkai high school in rosario+vampire...

they kill humans... hehe!
4298 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / UAE, bu6'abi
Offline
Posted 2/16/08
enter it for one year if i liked it i will stay in it if i didnt i will leave it as soon as possible
1363 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / In the middle of...
Offline
Posted 2/16/08
Why not. It sounds interesting, and interesting is good.
3927 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Germany
Offline
Posted 2/16/08
i would go
4837 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Philippines
Offline
Posted 2/16/08

haruka027 wrote:

of course, as long as its not like youkai high school in rosario+vampire...

they kill humans... hehe!


the only problem is that the gods are watching it all over.... hahaha
1384 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Can't tell...i'm...
Offline
Posted 2/16/08
OF COURSE I WOULD JOIN!
especially if the school has super cute and handsome anime guys who
are soooo cool and has super powers or something like that!!
4837 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Philippines
Offline
Posted 2/16/08

emopriestess wrote:

OF COURSE I WOULD JOIN!
especially if the school has super cute and handsome anime guys who
are soooo cool and has super powers or something like that!!


what if the prince of each race falls inlove with you what would you do? a total of 5 prince
6525 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 2/16/08
Oh yeah! That would be quite the adventure! I could be all "Ghost? Heh, Bankai!" or "Demon? Wind Scar!" lol Yeah. That would be cool.
1330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Singapore
Offline
Posted 2/16/08
I would, it seems more interesting than the subjects i learn in my high school..
1387 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / hehe mmm UK but i...
Offline
Posted 2/16/08
WTH -.- GO WATCH ROSARIO+VAMPIRE =.= or read te manga on onemanga.com cuz... its exctly wat u say XD human go to supernatural school befreinds a female vamp girl ^^ and some battles take [place ^^ p.s manga is so much better than anime
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.