Friend are important in the New World

Comments
Wall
  • manahel1998
    7/29/14
    Kick some flamingo ass luffy go do it
  • manahel1998
    6/29/14
    i hope luffy wins
  • manahel1998
    6/29/14
    i want the FLARE FLARE fruit
  • manahel1998
    6/16/14
    chruchyroll is nice they litsen to my request
  • manahel1998
    6/16/14
    because one piece just got aded about some months ago they started to put episode from 619 and them a litlle some months ago again they started to put the previuos episode starting from 1 i requested cruchyroll so much of adding one piece
  • ahmottodragon
    6/16/14
    yeah i know but i was wondering why does crunchyroll have such a big gap after the water 7 arc
  • manahel1998
    6/16/14
    you should really cath up to the series its awesome the begining of the anime is slow but after its awesome
  • ahmottodragon
    6/14/14
    its been almost a 3 years since the last time i watched one piece so i restarted from the beginning and its still as great as my first time this show is GOAT
  • manahel1998
    6/13/14
    300 members yay
  • manahel1998
    6/9/14
    Looking for a Moderators that will make this group AWESOME pm me
  • manahel1998
    6/9/14
    one piece is geetting so interesting
  • manahel1998
    5/10/14
    ik but the manga does not move like the animation
  • MrBeautiful
    4/20/14
    Yea, it sucks, but at least if you read the manga you know all the epicness that's coming!
  • manahel1998
    4/10/14
    i really want more episode too bad only come 1 episode per week
  • MrBeautiful
    4/9/14
    What a Chapter today!!!
  • manahel1998
    3/8/14
    they added episode 1 to 30 i gonna rewatch it
  • jushri
    2/28/14
    CR is finally adding OP episodes! 20-30 a week http://www.crunchyroll.com/forumtopic-840827/
  • MrBeautiful
    2/20/14
    Lucy! Lucy!Lucy! Lol. Franky: just promise not to give away your identity Luffy: OK, begins to sign name as Luffy, LOL!
  • manahel1998
    2/20/14
    Luffy gonna fight in the coloseum yay
  • MrBeautiful
    2/6/14
    Yup, Dressrosa is gonna have some great fights!