« Back to Cosplay Fail: Rock Lee

Cosplay Fail: Rock Lee Comments
  • Prev  1  2  3  Next
  • Kamina-Leo
    9/1/10
    Sweat or Urine
  • kokocho
    7/30/10
    epic fail!!!!!!!!
  • Giga07
    3/17/10
    Major fail!!! =D
  • AnimeCharmz
    2/26/10
    Looking at that guy, made me laugh!
  • gozelda
    2/13/10
    That is just soooo wrong!! LOL!!
  • VSorceress
    2/8/10
    Say what you want, but this dude is AWESOME! I'm sure for dudes sweaty balls creates alot of moisture down there when wearing tights.
  • ChiakiOppa
    2/8/10
    OMGosh!~~ O_____o;;;;
  • matsumoto_akira
    2/7/10
    ewwwwwwwwwww getta diaper!
  • nab2000
    2/6/10
    O___o *turns and barfs*
  • hanahitotsu
    2/5/10
    Gahhhh!! D:
  • lily_flower_1992
    2/3/10
    HILARIOUS XD
  • forever2infinity
    1/29/10
    you guys, the stain mark is obviously photoshopped. but i'm not saying this isn't a fail cosplay either. it's so bad, it's damn GOOD, loll.
  • hikki89
    1/28/10
    eeeeeewwww~
  • gloomy_smiles
    1/28/10
    At least he could do the splits... (> . <")
  • Shen17000
    1/28/10
    lmfao. thts y u gotta check ur pants at all times guy or girl.
  • videling
    1/28/10
    I'll pass -_-"
  • Gnahtte
    1/28/10
    BWAHAHAH!! dude thats disturbing!!!
  • oNatsuo
    1/27/10
    rofl xDDDDD
  • YetiElder
    1/27/10
    His eggs are cracked... and leaking.
  • lnewolf
    1/27/10
    Eeewwwww is he constipating?0_0
  • mabel013
    1/27/10
    creepy guy.. if a shinobi like him came to save me i'd rather go with the nappers. sorry cosplayer!
  • cherry_blossom28
    1/27/10
    o-0 did he pee himself?!?!?!
  • tsoukyun89
    1/27/10
    oh.my.days. i cant hold it in... BWAHAHAHAHAHA
  • csds92
    1/27/10
    looks more like a fat and tanned guy sensei =.=
  • hockeyjockeyman
    1/26/10
    This is edited. I've seen the original photo and there was no pee. Even so, he still looks creepy.
  • Iceheaven
    1/26/10
    ...speechless...
  • prettyebonyroses
    1/26/10
    That. Is rather creepy. ._.
  • alastor5192
    1/25/10
    lolz he looks like a rapist
  • wolfboy
    1/25/10
    GYAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
  • dunning
    1/25/10
    blah! pissed his tights
  • thakoeli
    1/25/10
    maybe that's why he's so happy. He's been holding it up. sucks being him
  • Amon-kun
    1/25/10
    I think I just died a little inside and i might be going blind hehe
  • Naomi76
    1/25/10
    EPIC FAIL!!!
  • beck0409
    1/24/10
    wowzers...
  • Kagamine-Len
    1/24/10
    Haaa to bad that's mighty guy and not rock lee >3>
  • gaara143
    1/24/10
    I am disturb. ._____. T-t-that just ruined everything for me -.-
  • koanz
    1/24/10
    haha.. is he pee or something..? haha.. so funny..XD
  • SakuraMikanx
    1/24/10
    OMG........
  • blackvertigo
    1/22/10
    haha...lol....what a guy....poor rock lee though.
  • CountofCristo82
    1/22/10
    how did he not know?
  • Singing3
    1/22/10
    hahaha this old pic gets me every time. whats with the pee/sweat stain at the crotch?
  • Fenrir-k
    1/21/10
    @Cassandra777 I agree with you... thats disgusting!!
  • Judokai
    1/21/10
    wow truly an epic fail
  • marymoocow
    1/21/10
    i wonder what hes thinking about..
  • chrome_mist
    1/21/10
    omfg.... O_O_O_O
  • Cassandra777
    1/21/10
    I can't decide if that's urine or sweat...either way, that is truly disgusting
  • Prev  1  2  3  Next