« Back to Drive with Caution

Drive with Caution Comments
  • Prev  1  2  3  Next
  • autumnanime
    11/26/10
    wao.. looks super dangerous o-o" is that even allowed?
  • xingx35
    4/22/10
    ive been on that road before
  • yinfire
    4/1/10
    Nightmare-ish O.O
  • Evaangel89
    3/26/10
    vooooooooooooom~ I will fly across the river !!!
  • lily_flower_1992
    3/26/10
    Holy cowwwww XD Thats...just hell dangerous xD
  • nab2000
    3/24/10
    Um, yeah...Now how many people have died driving along that already? O.o
  • ridge-kh
    3/23/10
    how scary would it be if you were drving that corner! if thats real they should really so something about it :L
  • Aqua_Silver_Rose
    3/22/10
    Scary looking! 0.0
  • kaiyukichan
    3/20/10
    crossing that is probably not smart.
  • TheBlueAuthor
    3/18/10
    Scary!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • videling
    3/18/10
    WTF!!! יי" women across the world should not drive there
  • theomgthing12
    3/18/10
    omg! Could they at least put some fence (?) there!?
  • kasai-hi
    3/17/10
    Good Lord i would probably die just trying to walk that since i cant walk straight
  • Darklaw
    3/17/10
    All I have to write is "let's swim!"
  • soculd
    3/17/10
    That would make for an awesome driver's ed story
  • Elberethvseuro
    3/17/10
    Wow, is this for real? That doesn't look very safe.
  • SERITAW
    3/17/10
    Dang! Where are the guard rails?! I guess we take them for granted in America.
  • stupid_loser_girl92
    3/16/10
    That is intense. I'd want to drive on that road just for the fun of it.
  • dunning
    3/16/10
    screw that! toyota still has muffed up gas pedals!
  • Bunnygirl808
    3/16/10
    that's so scary!
  • lunecramoisie
    3/9/10
    Oh yikes. Is that legal? That water looks mighty cold. >_<
  • gh198x
    3/9/10
    Hahaha! The road probably curls upward behind the tree and just ends. There might even be a painting on the street of a stick figure driving a car into the water.
  • hanahitotsu
    3/5/10
    LOL it would be at least better if there's no turn xD
  • Inyuyasha
    3/3/10
    i'd hate to drive at night
  • coyotish
    2/27/10
    oh snap, i'd totally go over that D=
  • AnimeCharmz
    2/26/10
    Or you can also not drive near there..... go around!
  • caicai143
    2/26/10
    troublesome road !! gosh !
  • look2thestars
    2/25/10
    what the heck!? i think that bride should be called the death trap
  • Fubura1992
    2/25/10
    Seriously? I rather walk on the bridge instead of driving.
  • axxman
    2/25/10
    Really though, how many times have you hit the guard rail anyway? If it was a two lane bridge where you had to pass other cars it would be horrible.
  • iKonata
    2/25/10
    .___. i don't think any drivers would drive that road = a =
  • MGtiger
    2/25/10
    That's just asking for an accident. Maybe be they did it on purpose
  • zzzLadySerunazzz
    2/25/10
    first thing i said was "holy shiiiiiiiiiiiiiit" haha. thats not safe.at all.lol
  • aWatcher
    2/25/10
    wow no safety stuff. i wonder how many cars fell to the water.
  • Kagayaki-
    2/25/10
    what... i'm surprised that they actually build this kind of bridge..
  • Qoureno
    2/25/10
    Eeeee... What? O.O Do people actually use this bridge?...
  • Rorani
    2/24/10
    not doing any diver's ed there.... 8D
  • MAC-ATTACK
    2/24/10
    either that or get better @ drifting
  • Bussiere
    2/24/10
    that bridge is not safe
  • Razgriz93
    2/24/10
    that is awesome i would love to drag race there!
  • Loofie7
    2/24/10
    As if the lake in front of you isnt enough of a caution.
  • Lunarmoon17
    2/24/10
    Oh My Goodness! Ummmm I will never ever cross that bridge! You can't make me T^T
  • marieyaa
    2/24/10
    drive.... or DIVE? haha that would be cool..wish it was also a zigzag bridge...
  • astleford004
    2/24/10
    screw driving.....im walking!
  • kiddvi
    2/24/10
    asian place + skinny bridge = uh ohh. what if there was a dead end and you had to somehow turn back XD?
  • azn_kawaii
    2/24/10
    cant they even put like a bar on the side??
  • ChibiPixelx
    2/24/10
    ya just drive 1mph and you'll be fine
  • Prev  1  2  3  Next