« Back to Flavored Kit Kats throughout the years

Flavored Kit Kats throughout the years Comments
  • Prev  1  2  Next
  • blackcatalley
    2/5/10
    the website is to difficult for me to figure out!! why don't i speak chinese!?
  • Toiletcat27
    12/26/09
    I LOVE KIT-KATS!! I'd definitely love to try 'em all!!!
  • animedragon
    12/20/09
    how come they dont sell that in america??
  • PrincessThorns
    12/15/09
    Wait.... Straberry KitKat?? My! I love Asia!
  • SakuraMishimoto
    12/13/09
    Wao. Sakura Kitkat?! Does Sakura even have a TASTE?! O_o;;;?
  • berries-382
    12/13/09
    i've only had greentea, and it was freakin AMAZING.
  • nab2000
    12/9/09
    Whoa...Never knew there was anything beyond chocolate...O_o
  • roxy142142
    12/8/09
    kitkats are my fave candy!!!
  • chocolatechipkookie
    12/7/09
    i seriously never knew kit kat had so many flavors!!! and i thought it was my fav candy!!!!!
  • nechronius
    12/6/09
    I've tried a lot of the flavors listed by ordering the seasonal flavors through j-list. I don't think I've ever eaten one that I'd call gross, but a few were odd, like Rose or Green Tea.
  • videling
    12/6/09
    i'm not a chocolate fan but sound interesting
  • white-rabbitx3
    12/6/09
    Corn kit-kat?<3 I wanna try all of these [:
  • KibaFang
    12/4/09
    I recently saw Ginger ale flavored kit kats that I really want to try! XD
  • fruitcakegirl
    12/2/09
    I want the strawberry kitkat! haha LOL corn flavored?! hahaha that's something.. haha
  • Nikaki-chan
    11/29/09
    LOL..in my country we only have the classic one and the white one ..>_<..i want them all!!!!!!!!
  • rivalend
    11/28/09
    Just a heads up to anyone thinking of checking the extensive list at the bottom of the article. If you are subject to seizures triggered by bright colors and cutesy pics of landmarks, enter at your own risk! I nearly had a stroke. T^T
  • knives7
    11/27/09
    cool i want to try them i love kit kats =D
  • iluvshaoran
    11/27/09
    I like most of them.. I've tried the strawberry, green tea, pancakes (i think), the melon, the one in the middle, the pie, the one that says white and the soy sauce one.. (tasted terrible)
  • freekeee
    11/27/09
    do i see cheesecake flavour!? i WANT!
  • xxAoiSoraxx
    11/27/09
    some of these sound really good.... others are just grosssssss
  • Sonnenkind
    11/27/09
    So can anyone explain to me why we just have the normal chocolate Kit Kat in Austria? I wanna try these! x_x
  • Karkarov
    11/27/09
    You can sometimes find the white chocolate ones in america too. However most of those flavors are... uh... gross?
  • theGirlx
    11/27/09
    woah... o_O
  • Mahodo
    11/27/09
    I didn't even KNOW they had different flavouring. I thought it was only one brand flavor, but in different forms.
  • Deebit
    11/27/09
    i really liked the green tea one, but wasnt really overly fond of the strawberry
  • echezen
    11/27/09
    i would like to try everything! specially the soy sauce and corn flavored one! ^^
  • Milk-bunny
    11/27/09
    i only wish where i libve they would sell these!
  • makisasaki
    11/27/09
    they look yummy!
  • janeeta4321
    11/27/09
    why do i see only the chocolate flavour ones?
  • vnkid
    11/26/09
    wow i want some of that white choc + maple syrup, and strawberry yum-yum :]
  • monks_hood8
    11/26/09
    they have strawberry and green tea flavors sometimes at mitsuwa during ichigo and maccha special day
  • XxvampirehimexX
    11/26/09
    i kinda wanna try the lemon pie one =P
  • DesertFox00
    11/26/09
    Some of those look really good, like the green tea.
  • saroin420
    11/26/09
    why dont they have these where i liveeee T_T i want the strawberry kitkats!!! omg or lemon marange pie!~ and that one with the flowers look like it would be good X3
  • Deltadestiny
    11/26/09
    Oh boy..i'm gonna gain lots of calories after this..
  • trumpace
    11/26/09
    i see green tea flavour there XD!!
  • gon405
    11/26/09
    Fun stuff!
  • Kira0309
    11/26/09
    i wonder why we only get the chocolate kind over here
  • xolyssalynnxo
    11/26/09
    Ohmylanta. I'm so jealous that they have the best kinds of weird candy in Japan.
  • funkypunk22
    11/26/09
    i'll try for sweet corn flavor...
  • sigyn83
    11/26/09
    MMmm a guy I'm seeing brought me back some green tea kit-kats from Japan and MMMM they were good!
  • Prev  1  2  Next