« Back to Huggable Light???

Huggable Light??? Comments
  • Prev  1  2  Next
  • chocolatechipkookie
    7/2/10
    i want one!!!
  • lily_flower_1992
    2/3/10
    Hahaha doesn't look that soft...but still thats pretty cool ahhaah XD yeah~ it does look dangerous XD
  • berries-382
    2/2/10
    erg... i agree that the fuzziness is NOT appealing. and the pillow doesn't look soft...
  • winds178
    11/15/09
    oww i want one. but it's kinda expensive..
  • -michiyo-
    11/15/09
    lame. suppose this is good for camping.
  • SweetNothings
    11/12/09
    i want it but i hope it turns off....i dont want it to be on during the day
  • nayeli-chan
    11/12/09
    hahaha, it would be awesome, it it wasn't so hairy!
  • code_00red
    11/11/09
    i want ro buy one for my lil sis but its sooo expensive
  • nab2000
    11/11/09
    Uhhhmmm...Kinda interesting, but kinda not. I'd be afraid of that thing burning me if it malfunctioned. D:
  • videling
    11/10/09
    i find it quite disturbing
  • lonely_princess03
    11/10/09
    i think it would be nice if it's not hairy.. lol
  • Inyuyasha
    11/10/09
    i want one just not fuzzy
  • bubbag02
    11/10/09
    Ugh, do NOT want. Am I the only one who thinks the pillows look like a hairy chest or even worse, a hairy nut sack? Or maybe that's the real appeal of these things! Who wouldn't want a glowing hairy nut sack?? :p
  • Giga07
    11/9/09
    It looks nice, maybe I'd get one for my girlfriend.
  • Lunarmoon17
    11/6/09
    That is so cool! I kinda want one now! Only thing is... can you turn it off?
  • futami-japanlover
    11/6/09
    cooooooooooooooooooooooool
  • mangigan
    11/5/09
    cool how do you get one?
  • malizto
    11/5/09
    I want one of those.. Too bad it's not sold in the philippines.
  • gatotsu_3
    11/5/09
    Excelent...... Is very nice... ^_^..... I want it
  • Qoureno
    11/5/09
    Is it safe to sleep on?
  • S1Lv3R_M3moRi3S
    11/5/09
    o.o can you turn it off? coz its so energy consuming lol
  • unicorna
    11/5/09
    nice ...where can i buy 1
  • eriKachaN17
    11/5/09
    awesome...luv d red one...!!!!!!!!!!!1
  • iKonata
    11/5/09
    i wanna the RED ONE D;
  • Kaiichi_Yuki
    11/5/09
    Omg XD I want one ^^
  • gon405
    11/4/09
    lol they look like hairy balls of light
  • ten_2
    11/4/09
    lol, i want one of those! xDD
  • CherriDream
    11/4/09
    So expensive for a pillow! I could buy a whole bed a pillows with that money
  • rijn_utagawa
    11/4/09
    show spoiler comment
  • rijn_utagawa
    11/4/09
    O.o hoooooooooo - ahhhhhhhhhhh
  • changgrl_misses_herbrother
    11/4/09
    dudee!! i soooo want one! that'd be so awesome! XD
  • music2anime1221
    11/4/09
    i want one...is it warm ?
  • bobapearl
    11/4/09
    AHHH! i want one of those! *write on christmas list*
  • iHanaChan
    11/4/09
    that's soo cool =O This way you can kinda save some electricity xD
  • eggy_roll_1
    11/4/09
    What if it gets hot enough and catches on fire? o-o
  • jugatsu10
    11/4/09
    do they sell these in amazon or eBay or something i want one!!
  • xxLoverGirl94xx
    11/4/09
    thats an awesome pillow, i wish i had one
  • ChibiAcer
    11/4/09
    First pic looks cool. The second one is kinda creepy. LOL ^_^
  • Isis10
    11/4/09
    i want one... I should start saving ><'
  • silvery1994
    11/4/09
    O: nice but expensive x.x
  • Prev  1  2  Next