« Back to Taking a Picture with a Tiger in China

Taking a Picture with a Tiger in China Comments
  • Prev  1  2  Next
  • alyte
    4/5/11
    OH MY GOSH!!!! I-wanna-a-tiger-me-me-me-me-me-me-me!!!!! lol. IT'S SO FLUFFLY!!!!! and no, no-one is high.
  • lordrichard
    2/2/11
    Hahaha...this reminds me of the recent Amy Chau controversy, the Tiger Mom...
  • yinfire
    2/2/11
    I wanna hop on top of a Tiger! Me next! Me next! Wait, let the Tiger eat a HUGE MASSIVE MEAL until he can't eat anymore. THEN let me hop on top of it. WWHHEEEEEEEEE!
  • Roxy789
    1/31/11
    Hmm... is this pic. even real? mayb they photoshoped it.
  • DraconACE
    1/31/11
    After the picture the woman was fine. The tiger on the other hand was promptly killed, its meat ground up into tiger burgers and its bones made into tiger wine. Seriously, google tiger farms and tiger wine. I wish I was making this up.
  • thefatlord
    1/31/11
    OMG!!! it is KIM JIL Jeoung of North Korea in disguise
  • kaiyukichan
    1/30/11
    That's awesome! I wish I could do that.
  • thefatlord
    1/30/11
    after this picture was taken she killed and cooked the tiger and the tiger hide now is her favourite rug
  • thefatlord
    1/30/11
    after this picture was taken she killed and cooked the tiger and the tiger hide now is her favourite rug
  • ily_zero
    1/29/11
    But what u don't know is that after the pic, she was attacked and eatten alive. 0.0! not really. XD
  • BbFZetsubou
    1/29/11
    Looks like..... Fun???
  • bubbag02
    1/28/11
    Isn't that the lady from Kung-Fu Hustle, the one with the roar? I'd stay still too if I was that tiger.
  • Thespi
    1/28/11
    My mother did this when she was in China (Dad was on the tour bus). Mom said her tiger was overweight.
  • Darklaw
    1/28/11
    That lady rules! (would rule even more if older)
  • Raneen
    1/28/11
    I've always wanted to hug a tiger! =w=
  • xonatha21
    1/28/11
    WOW!!! It's Mirana from DOTA!! hehe(^,...,^)
  • Kafeen
    1/28/11
    I wanna ride the kitty!
  • meowwl
    1/28/11
    Here kitty kitty kitty! :-P
  • PerfectXPiscies
    1/27/11
    The tiger doesn't look that happy... But I so wish I as in that womens shoes ^_^ I would love to have my picture taken with a tiger
  • stupid_loser_girl92
    1/27/11
    I'm so jealous of this elderly lady. I'd love to sit on this tiger cause I love tigers...
  • sadame
    1/26/11
    looks so kool! i'd like to do that if i was guaranteed that the animal wouldn't try to attack me.
  • wakozi
    1/26/11
    tiger doesnt seem to mind his passenger.
  • H1GhM3H
    1/24/11
    by the power of peace i have the power
  • kaname_0pie
    1/23/11
    i don't want to be sadistic but when i saw this pic i was kinda hoping for a next pic to show that shows the tiger going wild.. that'd be cool... lol
  • YPSweet
    1/21/11
    This is no big deal, my family and I did this before too.
  • Deltadestiny
    1/21/11
    I remember seeing this picture before, it was edited with: "Warriors of the night, assemble!"
  • Moosehead
    1/21/11
    Housewife:1 Tiger: "wtf"
  • 1alphadog1
    1/21/11
    i had my picture taken with a tiger when i was 7, it was awesome, only to be trumped by my picture with spiderman.
  • dark_crimson
    1/21/11
    I'd like to try that 0.0
  • jheiyd
    1/21/11
    Grandma looks cool. heheheheh
  • Lunarmoon17
    1/20/11
    The tiger is okay with it apparently
  • MAC-ATTACK
    1/20/11
    cool beans
  • iMikuHatsune
    1/20/11
    GET IN THERE TIGERRRR GET IN THERE YOU FUCKING RETARD!!!!!
  • amu676
    1/20/11
    wow O.O i would be scared if i was her
  • Eternal-Love10
    1/19/11
    I've done this when I was a kid Rofl
  • StriderBlade
    1/19/11
    lmao @gaga1992!!! shes the true priestess
  • Cecilthedarkknight234
    1/19/11
    judging by the tigers face, i say it's high lolol
  • Nozferi
    1/19/11
    Just wait until the tiger decides it's the womans turn to be the horse.
  • Ryukendo92
    1/19/11
    hahahahahhhhh!!! thts my only reaction towards the pic.......
  • TeeWee30
    1/19/11
    Ha she's throwing up the "piece" (of meat) sign.
  • wengerd86
    1/19/11
    you know they bribed him with a nice slab of deer when he's done. And his eyes definetly say,"get your fat @ss off me."
  • blue-y
    1/19/11
    brave lady
  • xxAoiSoraxx
    1/19/11
    LOLOLOLOLOLOL.
  • ti-chan
    1/19/11
    The tiger is fatty... :3
  • gaga1992
    1/19/11
    HAHA XDDD "Warriors of the night! Assemble!"
  • tycho0042
    1/19/11
    tiger's probably drugged or very familiar with that lady. no normal tiger would put up with that I suspect
  • Prev  1  2  Next