« Back to The Muppets Bohemian Rhapsody

The Muppets Bohemian Rhapsody Comments
  • 4/5/11
    alyte
    Muppets lol :3 :3 :3
  • 2/11/11
    sweet_a
    I like it a lil
  • 1/18/11
    yinfire
    This is half annoying and half cute. OK. Maybe 1/3 cute and 2/3 annoying >.>
  • 12/28/10
    unknowninja00
    that was so funny!
  • 12/28/10
    kichokicho
    @arjela lol That is Animal. He is awesome.
  • 12/27/10
    ily_zero
    I LUV! XD The Muppets r really funny!
  • 12/26/10
    arjela
    the red drummer one's funny saying MAMMA!
  • 12/26/10
    qedeh
    very nice that is great site
  • 12/25/10
    KaroZT
    ahha that was great. funny stuff
  • 12/25/10
    JigHexadecimal
    I don't see it as the Muppets fudging the lyrics in order to force a kid-friendly image. It's just the Muppets being true to their characters. They've had this kind of absurdist humor from the beginning. This is awesome the way it is.
  • 12/24/10
    emsignoretti
    i really love this song as well as my father who has loved queen from the start and he loved the muppets his favorite is Animal so im going to show this to him and see if he laughs as hard as i did...
  • 12/24/10
    shosekisakka14
    OMG…just awesome. The ending was priceless, that was amazing rofl!
  • 12/24/10
    big_bad_bunny_s
    that was great, so funny
  • 12/24/10
    Koga1211
    ....The ending was good, a couple sections in the middle area were good....the rest....well, I just wish they had stuck to the lyrics a little more, screw "kid friendly". (I guess that was the aim anyway)
  • 12/24/10
    lisnoire
    Queen + Muppets = Genius to the infinite power!
  • 12/24/10
    darkcrow
    wahhhh!!!!amazing!!!!
  • 12/23/10
    nedmech
    Ending was AWESOME! ROFL!
  • 12/22/10
    stupid_loser_girl92
    That was cool.
  • 12/15/10
    demibloom
    AWESOME FANTASTIC what other words r there?
  • 12/5/10
    Chibi_Inu
    8D Muppets! zomg! this brings back soooooooooooooooo many memories!!! <3
  • 12/2/10
    anhxji
    so good ^^
  • 12/2/10
    trigunkwan
    Queen and the Muppets, I'm pleased.
  • 12/1/10
    sailorpeter
    This awesome
  • 12/1/10
    Miniru
    THAT WAS AWESOME! and just to think I didnt think this song could get more awesome. Muppets+anything officially is 10x the awesome!
  • 12/1/10
    PeriGrinnss
    at the end, Kermit was priceless.
  • 12/1/10
    yogfedogan
    RALPH!!! Always the epitome of style.
  • 12/1/10
    Rusoku
    xD that was pretty good
  • 12/1/10
    zapman2000
    lol mama mama mama instead of "I Just Killed a man, put a gun against his head and pulled the trigger."
  • 12/1/10
    Lord_Dark
    epic song with epic muppets, still makes my skin creep. i love this song and the muppets, and they make some new stuff one in a while, (youtube)
  • 12/1/10
    BrazinBox
    LMAO at the ending....the muppets never get old...
  • 12/1/10
    hime-sama-
    Mama. Mama? MAMA!!! Dada? DADA!!!
  • 12/1/10
    TribalWolf3
    brings back such memories lol... yet i talked to someone the other day who doesnt know who the muppets are... so sad
  • 12/1/10
    Dronti_ti
    I love the muppets. they are so awesome.
  • 12/1/10
    SakuraFubuki
    HAHAHA! LOVE IT!!! mama? mamamamamma! dada? XD
  • 12/1/10
    Anewlight
    It is quite nice :). I will always love that song.
  • 11/30/10
    Lemonii
    who's the stoner muppet with a guitar solo? Hadn't seen scooter in 20 years......
  • 11/30/10
    bleeding_crystal
    nice!!!!!!!!!!!
  • 11/30/10
    InsertSomethingCleverHere
    A classic.
  • 11/30/10
    nephylsmythe
    love it when animal hits the cymbal with his head
  • 11/30/10
    Rusar_lafuath
    I don't think I've heard a bad version of that song, Queen rocks.
  • 11/30/10
    bangaw25
    indeed it is old... but it's still good to my ears
  • 11/30/10
    TerraGamerX
    Hmm, I sure thought it was here that I saw this before. But it certainly is enjoyable XD
  • 11/30/10
    veron05
    OLD but still Awesome.
  • 11/30/10
    megaspork
    that was awesome!
  • 11/30/10
    Kurokitsune91
    This is old and I've seen it tons of times and I still love it! EPIC