First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply Why u hate high school musical so much
Member
3664 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / The road less tra...
Offline
Posted 1/20/08 , edited 1/21/08
i just plain hate it. the songs, the actors, the fact that everyone i know at school likes it... just 2 name a few. lol. i havent actually seen them both all the way through though... i hate it 2 much 2 sit through it all...
Member
1415 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / London
Offline
Posted 1/20/08 , edited 1/21/08
IT SUCKS! just plain out sucks
Member
8365 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / New York
Offline
Posted 1/27/08 , edited 1/27/08
theyre probably lip synchin any way
Member
10520 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / M
Offline
Posted 1/27/08 , edited 1/28/08
it was so corny when i watch it it makes my goosebumps pop up
Member
5797 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / night class at cr...
Offline
Posted 1/28/08 , edited 1/28/08
the actors are bad its gay the singing is bad and it sucks
Member
391 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Where do u think?
Offline
Posted 1/31/08 , edited 2/1/08
i hate i dunno y...
but still i hate it coz they r so ugly...n i feel like they want 2 show off that they have a beautiful voice...
Member
142
8792 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Sweden
Offline
Posted 2/10/08 , edited 2/10/08
It's overrated, it won an award for best story line(wtf?). Zac Efron - a basketball player who suddenly "can sing" (notice the quotation marks), the plot - "me wanna sing." "Noh! No singin." "Why? Me wanna." "Because we must stall time due to the lack abillity to create dialouge and meaningfull story." "Oh, gotcha.". They can't seriously make any dialouge, instead they make the whole school sing a ****ed up song to sum up something and those dialouges who exist are corny, childish and is what kids wanna hear. Not to forget the jolly good ending where everyone is so damn happy and the antagonists (not that this show practically have any) als join in and live happily ever after, thus altering kids perspective on a teenage life. Think of the children DAMNIT!11!one!1
Member
40811 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / North Miami Beach...
Offline
Posted 3/14/08 , edited 3/14/08
cause they r always singing every 5 minutes. they sing for everything too. i mean they could be the survivors on lost and they could still be singing "were all in this together"!!!
Member
3650 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / My house
Offline
Posted 3/22/08 , edited 3/23/08
Its Existence >:O
Posted 3/25/08 , edited 3/25/08

KakahiMoonlight wrote:

BAD ACTORS


very bad actors and gay ones 2
Posted 3/25/08 , edited 3/25/08

sweet814 wrote:

They sing horrible, and they do too much!


Yes they do suck and they sing like every 5 min.
Member
998 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Japan
Offline
Posted 3/27/08 , edited 3/27/08
Hsm sucks as Shit!!!
All they do is just sing and dance their stupid songs,,
then BOOM!
Its already a Hit!
I don`t know wats wrong with people`s brains for watching that piece of crap..
They don`t deserve to be that famous..!!!
Member
8965 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 4/6/08 , edited 4/6/08
coz it sucks n i personally think Hudgens is a slut.
Member
3207 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / My phsycotic fant...
Offline
Posted 4/9/08 , edited 4/10/08
CAUSE IT'S THE BIGGEST LOAD OF BULLSHIT I'VE EVER BEEN FORCED TO SEE!! Not only are the actors retarted, lame, and total PRISSES but the damn show is so OVER-RATED!! I mean, have you guys seen Target or K-mart lately? THE WHOLE GOD-DAMN STORE IS COVERED IN HIGH SCHOOL MUSICAL! I WANT TO KILL ALL THOSE SLUTTY FAT-ASS PANSIES!!!
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.