First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Rickroll'd
4552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/30/08 , edited 10/31/08
I gave those who rickrolled me virus.
1077 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Philippines...
Offline
Posted 10/31/08 , edited 10/31/08
Rick Astley FTW....

1559 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Australia
Offline
Posted 10/31/08 , edited 10/31/08
never happened to me before, and before i read this i never knew that it existed lol
995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / sydney
Offline
Posted 11/1/08 , edited 11/1/08

i also get rolled for kongregate reasons
419 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Error. Please try...
Offline
Posted 11/2/08 , edited 11/2/08
I actually get rickroll'd alot .___.
13258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / O.C. So.Cal
Offline
Posted 11/2/08 , edited 11/2/08
i FUCKIN LOVE THAT SONG i jack off to it every day
32215 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / Denver
Offline
Posted 11/2/08 , edited 11/2/08
I saw a Broncos game on tv the other day and these two guys were holding big signs that said "NEVER GONNA GIVE YOU UP" They Rick Rolled everyone int he stadium and everyone watching that channel.
1809 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36
Offline
Posted 11/2/08 , edited 11/3/08
ive been Mc rolled and Rick rolled lol

MC rolled http://www.youtube.com/watch?v=ZJh0NDqo-8M
7442 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Tampa, FL
Offline
Posted 11/2/08 , edited 11/3/08
Hahaha I Rickroll people all the time
3549 cr points
Send Message: Send PM GB Post
78
Offline
Posted 11/2/08 , edited 11/3/08
I used to get Rickroll'd SO MANY TIMES when I used to go on Gaia.
38410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / O
Offline
Posted 11/2/08 , edited 11/3/08
Did you really need to remind me of that stupid video?
Posted 11/2/08 , edited 11/3/08
I've been rick roll'd so many times it's not funny.
13092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 11/2/08 , edited 11/3/08
Yeah I was Rickedrolled when I was going to youtube.then it just appeared. =.=
1010 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Birmingham
Offline
Posted 11/2/08 , edited 11/3/08
nope
:]
7669 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Look up.
Offline
Posted 11/2/08 , edited 11/3/08
Rick rollz aren't too bad. Its only humorous when its unexpected and effects many people.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.