First  Prev  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  Next  Last

Do you like your eyes? Why?

1140 cr points
Send Message: GB Post
39
Offline
Posted 7/29/09 , edited 7/29/09
1.Do you like your eyes? yes
2.why? I have perfect vision
3.if you could change them how would you? I want honey yellow eyes
4.pic: n/a
3892 cr points
Send Message: GB Post
29 / F / West Ar Rifa`
Offline
Posted 7/29/09 , edited 7/29/09
1.Do you like your eyes?

yes

2.why?

dark and big

3.if you could change them how would you?

no

4.pic: (if u want to)
1360 cr points
Send Message: GB Post
25 / F / Earth, dnt bother...
Offline
Posted 7/29/09 , edited 7/29/09
Yes, i luv my eyes....beacuse they look nice.....would not change them .... heres a pic:


and another one....XD
Posted 7/29/09 , edited 7/29/09
1.Do you like your eyes? YeP!!~~
2.why? They're CuTe and Little
3.if you could change them how would you? WeLL..maybe I will change the color to green,cuz i like green eyes.but i'm still
happy with my brown eyes~~
4.pic: hehe i'm shy
949 cr points
Send Message: GB Post
31 / F / Random places
Offline
Posted 7/29/09 , edited 7/29/09
I like my eyes cuz they're hazel in color X3
And no, I won't change them if I could.
140 cr points
Send Message: GB Post
27 / F / Philippines
Offline
Posted 7/29/09 , edited 7/29/09
yesss,,, i like my eyes..

because whenever i stare at people,, my friends would say as if i were about to eat those people alive,, HAHAHA
and at night,, it seems that my eyes slightly shimmer along the lids. that's what they say..

if i could change them,, i would change them to a much lighter brown..haha
Posted 7/29/09 , edited 7/29/09
It depends what I wear or my surroundings, they tend to change shades to suit that. Chameleon almost but they stay blue or green colours only. So if I was in a black painted room, they would go dark blue, vice versa.



107 cr points
Send Message: GB Post
29 / M / London
Offline
Posted 7/29/09 , edited 7/30/09
1. yes
2. becuase i can put glasses on them im blind you see
3. yh give them some super laser beams lol jking i wouldnt cnage them they are perfect for me
55964 cr points
Send Message: GB Post
71 / M / magic banig
Offline
Posted 7/29/09 , edited 7/30/09
yes, cuz i need them
no, cuz i have bad eyesight
Posted 9/6/09 , edited 9/6/09
no
i wish i have emerald eyes
change them to emerald or crimson red eyes like a vampire




3394 cr points
Send Message: GB Post
119 / F / Boracay....sana.
Offline
Posted 9/6/09 , edited 9/6/09
>Yah.
>because they say I look Korean or Jap..... but specially, they say I look like Kerokeropi with smaller eyes!
>Black....brown? ah. Brownish black.
>I'm ok w/ mine now.
> pic? <----------
46671 cr points
Send Message: GB Post
26 / F / demon world/spiri...
Offline
Posted 9/6/09 , edited 9/6/09
well yea..but they have grade
42 cr points
Send Message: GB Post
26 / M
Offline
Posted 9/6/09 , edited 9/6/09
1 - Yeah I love them
2 - They are almost black, so much so you can't see my pupils, looks freaky at times.
3 - hmm add a bit of color to them
4750 cr points
Send Message: GB Post
24
Offline
Posted 9/6/09 , edited 9/6/09
wat's dat disease where one eye color is different than the other? anyways, i want that
366 cr points
Send Message: GB Post
F / in your closet .
Offline
Posted 9/6/09 , edited 9/7/09
yes , i think they're pretty ...
but i would like for them to be a little bit smaller & no double eyelid .
First  Prev  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  Next  Last
You must be logged in to post.