First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last

What's a good starter car?

78 cr points
Send Message: GB Post
109 / M / ATL,GA
Offline
Posted 8/21/09 , edited 8/21/09
i myself had the 92 mr2 NA as a starter got good real fast and dropped in a 3sgte engine with a new turbo i dont know but i hear 13s and rx7s are good starter cars too
51 cr points
Send Message: GB Post
26 / M / New York
Offline
Posted 8/22/09 , edited 8/23/09
Honda civic
Subaru impreza
Mitsubishi Lancer
Volkswagon Jetta/Golf

U can find any of those cars in your area year 1999-2005 for 10k and under
29460 cr points
Send Message: GB Post
33 / M / Cali
Offline
Posted 8/22/09 , edited 8/23/09

BankiNigga wrote:
Honda civic
Subaru impreza
Mitsubishi Lancer
Volkswagon Jetta/Golf
U can find any of those cars in your area year 1999-2005 for 10k and under


Civic: well rounded car that every1 knows...not bad to mod, pretty inexpensive parts for regular use
Subbie: only worthy car in this line up is an STi, nvm the rest of the impreza line except for that
Lancer: only worthy car in this line up is an Evo (i might be biased coz i own one...), same as the Subbie nvm the rest of the lancer line..except the GSR (lighter version of Evo)
Jetta/Golf: only the R32 Golf is worth anything (which SHOULD get VW sued coz Nissan had an R32 first before them) in the golf lineup..
as for the Jetta...uhm...hmmm..uhm..NEXT! LOL





3325 cr points
Send Message: GB Post
34 / M / South Africa
Offline
Posted 8/26/09 , edited 8/26/09
A vw golf is a cheap one to start off with
1131 cr points
Send Message: GB Post
28 / M
Offline
Posted 8/28/09 , edited 8/28/09
personally, drive a Chevy Cobalt. Its pretty popular among the D class racers and is cheaper than most other cars. Although you dont get the longevity that you will from a Toyota or Honda.
432 cr points
Send Message: GB Post
31 / M / Kan-uh-duh
Offline
Posted 9/17/09 , edited 9/17/09
geo metro?
2063 cr points
Send Message: GB Post
M / Cali
Offline
Posted 10/3/09 , edited 10/4/09
Any ecobox...that way if anything happens to it...its easy to repair.
74 cr points
Send Message: GB Post
26 / M
Offline
Posted 10/5/09 , edited 10/5/09
never buy a ford, ford sucks ass
74 cr points
Send Message: GB Post
26 / M
Offline
Posted 10/5/09 , edited 10/5/09
yeah Mitsubishi Lancer is a very good starter car

but if u wanna find the best starter car watch top gear on tv
74 cr points
Send Message: GB Post
26 / M
Offline
Posted 10/5/09 , edited 10/5/09
ehe...i started with the old school ferrari but yeah now i like modern racing cars

(i know im 16 but i can drive racing cars )
2063 cr points
Send Message: GB Post
M / Cali
Offline
Posted 10/5/09 , edited 10/5/09

Kariru wrote:

ehe...i started with the old school ferrari but yeah now i like modern racing cars

(i know im 16 but i can drive racing cars )


i didnt know driving ferraris on xbox or ps3 games count as an actual driving experience...
74 cr points
Send Message: GB Post
26 / M
Offline
Posted 10/5/09 , edited 10/6/09

Havoc_360 wrote:


Kariru wrote:

ehe...i started with the old school ferrari but yeah now i like modern racing cars

(i know im 16 but i can drive racing cars )


i didnt know driving ferraris on xbox or ps3 games count as an actual driving experience...


LOL but yah i mean searius i do drive cars
13258 cr points
Send Message: GB Post
27 / M / O.C. So.Cal
Offline
Posted 10/8/09 , edited 10/9/09

Kariru wrote:


Havoc_360 wrote:


Kariru wrote:

ehe...i started with the old school ferrari but yeah now i like modern racing cars

(i know im 16 but i can drive racing cars )


i didnt know driving ferraris on xbox or ps3 games count as an actual driving experience...


LOL but yah i mean searius i do drive cars


I smell major bullshit.

Anyway, getting stick as your first car is good in my opinion. Then you can drive basically every type of car there is (since theirs only auto and stick )
2063 cr points
Send Message: GB Post
M / Cali
Offline
Posted 10/9/09 , edited 10/9/09

Kariru wrote:


Havoc_360 wrote:


Kariru wrote:

ehe...i started with the old school ferrari but yeah now i like modern racing cars

(i know im 16 but i can drive racing cars )


i didnt know driving ferraris on xbox or ps3 games count as an actual driving experience...


LOL but yah i mean searius i do drive cars


While, its not unusually to have 16year olds driving...but what cars do you actually drive? besides the ones your parents have...do you have your own car?
30 cr points
Send Message: GB Post
31 / Anime City
Offline
Posted 10/10/09 , edited 10/10/09
Yo Bro.....how bout NSX? thats good if u choose black color....
hahaha
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.